rodzaj aktywności 20.04
Opublikowano: 2020-04-19 15:25, Numer artykułu: 25253
Marzenna, Izolda
Edukacja poznawcza
Czytamy dziecku wiersz. Prosimy, żeby dziecko wymieniło zwierzęta występujące w wierszu. Następnie rodzic naśladuje głosem wybrane zwierzę a dziecko odgaduje jakie to zwierzę.
Wiersz E. Matłosz „Pokłóciły się zwierzęta”
Dnia pewnego na podwórku
Pokłóciły się zwierzęta
O to kto ma dłuższą pamięć
I kto dłużej z nich pamięta.
Kura: Koo, ko, ko
Kaczka: Kwaa, kwa, kwa
Baran : Beee
Świnka: Kwik
Kto z nas dłuższą pamięć ma?
Pies zaszczekał: Hau, hau, hau
Indyk zagulgotał: Guull
a kot, który ciągle spał
miauknął tylko cicho: miau
Nic z tej kłótni nie wynikło
Bo zwierzęta przez dzień cały,
o co była awantura,
wszystkie pozapominały.
Na zakończenie zapraszamy do wspólnego tańca „Kaczuszki”